لباسشویی‌مون لباس‌ها رو شست و با موفقیت به زمین نشست

اگه می خوای لحظات شادی رو پشت سر بزاری بیا اینجا شما لایق بهترین ها هستید


آرشيو مطالب

دی 1393

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

موضوعات

نظر سنجی وب

سواد سنجی

شکلک های وب

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

چند لحظه با هم

سرگرمی و تفریحی بم پی

فوتبال 70

تنهـــــــــــاتر از همیشه

پکیج عینک سه بعدی

lovely

داشدبی

امیرپاشایی همه چی ساز

h@r chi bekh@y h@st

دوستان من(سونیاخانوم)

tik-clip| دانلود جدیدترین کلیپ ها

آدم برفی

پست های فیسبوکی

هالییوود

زندگی زیباست

مسترکد

بیا تو و حال کن

ساعت زنانه

حسی آشنا

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
امیر حسنی پور

نويسندگان
آخر خنده , مطالب طنز , , مطالب طنز، مطالب جدید، مطالب خفن، جوک، مطالب خنده دار، آخر خنده، مطالب آخر خنده، , مطالب خنده دار , مطالب جدید , جوک , اس ام اس خنده دار , مطالب آخر خنده , نظر سنجی , ترول جدید , تروال , جوک , مطالب خفن , مطالب طنز، مطالب جدید، مطالب خفن، جوک، مطالب خنده دار، آخر خنده، مطالب آخر خنده، ,


درباره وبلاگ



به وب من خیلی خوش اومدین امیدوارم با این مطالب لحظات شادی رو برای شما فراهم کنم نظر یادتون نر ه دوستان گلم
ahp.amir113@gmail.com

پیوند های روزانه

شارژر پاور بانک

عینک ریبون

عینک ویفری

خرید عینک ریبن خلبانی

فروشگاه ساعت

چراغ خواب لاک پشتی

فروشگاه ساعت مچی

فروشگاه ساعت دیواری

چت روم

خرید ساعت مچی

ساختن وبلاگ

شماره پیمان کارها

حمل ته لنجی با ضمانت از دبی

خرید از چین

قلاده اموزشی ضد پارس سگ

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

:))))))))))

چی بگم دیگه.......تروله!!!!

یه صلوات بفرستید ... آق امیر اومد ...!!!

املای سوالی

قوانین که نیوتون از قلم انداخت

اشعار طنز

جوک

بکس

jok

کار خدا

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺁﺩﻡِ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺑﺎﺷﻢ ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻭﻗﺖ نمیشه :))

سلااااااااااام

سوادسنجی جدید ... !!!

پیست حرفه ای

با شرح

خودکار یک دانشجو

جواب بده...

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 103
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 569
بازدید کل : 166064
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1
























لباسشویی‌مون لباس‌ها رو شست و با موفقیت به زمین نشست
سلااااااااااممممممم
 
خوبین؟؟
 
 
بودم ولی خسته
 
همین الان برید آشپزخونه اگه یه سینی پشت شیره آب نبود کامنت ندین :|
 
البته شما که هیچوقت نظر نمیدین :|
 
برید ادامه 
 
دلم میخواد استادم زنگ بزنه تا گوشیو بر میدارم شروع
کنه به 
خوندن و بگه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چقدر استرس داری تو اروم باش،
بیخیال ترمو و واحدهاش،
 یه سری مشکلات ،
 توی جوابات هس که کنار میام من با اون نقصاش ،
 نه نمیزارم کم شه نمرت 
، من با کاستیای این پروژت کنار میامو با تو هستم به کسی نمیدم کم نمره اصلا 
بعد منم بهش بگم : 
دیووووونهههههه اگه نمره ندی دلخوشی برام نمیمونههههه
 
 
 
 
 
 
 
آینده شغلی هر معدل در ایران چیست؟
معدل بالای 19 = استاد - دکتر
معدل بین 19-17 = معلم
معدل بین17-14 = کارمند
معدل بین 14-12 = مدیر عامل
مردود = میلیاردر!
 
 
 
 
 
 
 
عنوانو برو بخون بیا D:
 
 
 
 
 
 
 
 
وقتی دیدین ی دختر ریمل نزده
بدونید نقشه کشیده ی جا گریه کنه تا کارش راه بیفته:-|
اینا ک من میگم همش درس زندگی هست یاد بگیرید
"باشد ک رستگار شوید"
 
 
 
 
 
 
 
یه دوست دخترم نداریم
اس ام اس بزنه توی inbox موبایلمون،
حداقل بین تبلیغات ایرانسل یه فاصله بیوفته!!
 
 
 
 
 
 
 
در واقع این هفته از دوشنبه شروع میشه ...
.
.
.
شدیدا حس خارجی بودن دارم 
 
 
 
 
 
 
 
 
یه بارم به یه راننده تاکسی گفتم رودکی می‌ری؟
گفت «رودکی؟ رودکی در کودکی در آمبولانس می‌خورد آدامس می‌زد بالانس؟ نه نمی‌رم»
 
 
 
 
 
 
 
به نظر من خیانت طرف مقابل رو 3 جور میشه جواب داد:بامتانت,اهانت,خیانت...
 
ولی من خودم به شخصه جنایت رو بیشتر ترجیح می دم, یه همچین آدم منطقی هستم من :|
 
 
 
 
 
من به این حرف که میگه بچه حلال زاده به داییش میره
 اعتقادنداشتم تااین که سریال ستایش شروع شد.
بابا این دیگه نرفته اینوcopy. paste کردن
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اعتراف میکنم یه بار تو دانشگاه رفتم سمت دانشکده کشاورزی!
 
دیدم پشت دانشگاه یه مزرعه کوچیک گوجه فرنگیه...!
 
خیلی گشنم بود خیلی 
 
تا شروع کردم به خوردن یه دختره داد زد:
 
هووووووی پروژه ی پایان ترممو نخوووور.
 
 
 
 
 
 
 
به بعضیا باید گفت:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو زیره تانک شاید فهمیده شدی... 
 
 
 
 
 
 
 
 
من یه مرضی دارم،اونم اینه که وختی بیکار میشم 
قفل گوشیمو باز میکنم دوباره میبندم :|
کسی هس مثه من این مرضو داشته باشه؟ :|
 
 
 
 
 
ﺑﭽﻪ ﺍﻭﻝ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﻣﻌﺪﻟﺶ ﺑﯿﺴﺖ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ
ﻭﺍﺳﺖ ﮐﯿﻒ ﺑﺨﺮﻡ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ... ﺗﺎﭘﻨﺠﻢ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﻣﻌﺪﻟﺶ ﺑﯿﺴﺖ ﻣﯿﺸﺪﻩ ﻫﺮﺑﺎﺭ
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﻭﺍﺳﺶ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺧﻮﺏ ﺑﺨﺮﻩ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻧﻪ
ﻣﻦ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﺗﻮﻫﻤﺶ
ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ... ﺩﯾﭙﻠﻤﺶﻡ
ﺑﺎﻣﻌﺪﻝ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺨﺮﻡ ﻣﯿﮕﻪ
ﻧﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ... ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ
ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻡ؟ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ . ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺩﺭﺩﺕ
ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ؟ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﮕﻢ ... ﻭﻗﺖ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺎﺑﺎﺵ
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﺍﺳﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺨﺮﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ... ﺑﻌﺪﭼﻨﺪﺳﺎﻝ ﺑﺎﺑﺎﻫﻬﺪﺭﺑﺴﺘﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ
ﺩﺍﺷﺖ ﻧﻔﺴﺎﯼ ﺁﺧﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ
ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﺑﻬﻢ ﺑﮕﻮ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﺍﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﻬﻢ ﺑﮕﻮ . ﭘﺴﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺎﻡ ﭘﯿﺸﺖ ﺑﻬﺖ
ﻣﯿﮕﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ . ﺗﻮﺭﺍﻩ
ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﺑﺎﺑﺎﻫﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮﻩ ﻫﯿﭽﮑﺴﻢ
ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ﺍﻭﻧﻬﻤﻪ ﺗﻮﭖ ﺗﻨﯿﺲ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ
 
 
 
 
 
 
 
یکی از افتخاراتم اینه که هیچ افتخاری کسب نکردم و همیشه لکه ی ننگی رو پیشانی خانوادم بودم:|
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مطالب طنز، مطالب خنده دار، جوک، جک، آخر خنده، مطالب جالب، مطالب روز، ,

نوشته شده توسط امیر حسنی پور در دو شنبه 30 دی 1392





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tanz2014 This Template By Theme-Designer.Com